Wednesday, July 11, 2012

Vinnare av icing

Nu är tre vinnare utsedda! Så många bra motiveringar som kom in, säga vad man vill men ni som deltar i mina tävlingar är duktiga. Och jag vet ju vad jag talar om med tanke på att jag har haft en del tävlingar under dessa månader och fler spännande tävlingar kommer framöver.


Vinnare av paket ovan till vänster med 1 st S'mores Dessert icing och 1 st Oreo Ultimate chocolate icing är följande motivering:

Om jag vinner blir det cup cake kalas på Öland :-)
Anders J


Vinnare av paket ovan till höger med 1 st  S'mores Dessert icing och 1 st Oreo Ultimate chocolate icing är följande motivering:

Jag skulle mixtra och prova mig fram till nya varianter av efterrätter, bla så har jag en idé om exotisk fruktsallad i små portionsformar klädda med pajdeg som man bakar i ugn och med icing på! Det och många fler idéer skulle jag testa om jag vann!
Annika N


Vinnaren av paketet längst ner 1 st Betty Crockers cookie icing cream cheese, 1 st Oreo Ultimate icing och 1 st Betty Crockers chocolate icing är följande motivering:

Med cupcakes på hjärnan
jag önskar mig gärna
ett set av de här
som blir mig så kär
En cupcake av chokla´
gör mig så glá
I regn eller sol
med eller utan pool
med en cupcake i hand
ror jag sommaren i land.
Malin K

Stort grattis till vinnarna! Maila mig era hemadresser så kommer det ett paket till er inom kort!
Ni som inte vann, det kommer en ny tävling på bloggen i augusti som ni inte vill missa!

1 comment:

  1. Tack söta du!!!

    Kram Malin

    Återkommer med önskemål om indisk rätt. Så kul det ska bli!

    :o)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...